« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
بهبهان
به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان کارگاه نقش خانواده در سلامت روانی فرزندان ویژه پرسنل و اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان کارگاه نقش خانواده در سلامت روانی فرزندان ویژه پرسنل و اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.


در این کارگاه یک روزه که با استقبال پرسنل و اساتید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه همراه بود دکتر مسعود غفاری روان شناس و مشاور خانواده مباحثی پیرامون اهمیت سلامت روانی فرزندان به حضار ارائه نمود.

وی در سخنان خود خانه و خانواده را از اهميت خاصي در شكل گيري و تعيين رفتار بارز و آشكار، واكنشهاي عاطفي، ادراك، نگرش ها و ارزشهاي كودك  عنوان کرده و افزود حتي اگر بپذيريم كه رفتار اكتسابي است ولی يادگيري در آغاز متاثر از تقويت و پاداش محيطي است و هر چند که شخصيت در سنين و مراحل مختلف تغير خواهد یافت ولی باز خانواده از اهميت خاصي برخوردار است.


غفاری نگرشها و رفتار والدين را تسهيل كننده و يا مانع در جريان رشد و تكامل كودك ذکر کرده و گفت انسان بودن یعنی مسئول بودن پس تلاش کنیم فرزندانی مسئول و توانا بسازیم و در انتها به حضار نکات کلیدی اعتماد، احترام، همدلی ، همدردی، گفتگو،اشتراکات، فداکاری و مواظبت را  تضمین کننده زندگی های امروزی عنوان کرده و خواستار رعایت این نکات کلیدی در زندگی زناشویی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: